#しらんけど! age3music Blog

大阪のオッサンが無責任に語ります。Music creator performer age3music*

Blues Session at Live Bar Teasin' 2019/5/25

こんばんは

久しぶり(もう何年ぶりだろう???)にブルースジャムセッションに参加してきました。先日ライブをさせて頂いた 大阪市中央区南新町 Live Bar Teasin'さん。

折角なんで、先日のライブのパートナー Joe Forest Guitar House のJoeさん、

 The 6th Vally Blues Band

のSkadogさんも誘いました。

ギターはいつものテレキャスターモデル。かなり長い間 人前でギターを弾いてないもんで 大丈夫かな?俺。


Blues Session at Live Bar Teasin'

セッションホストの北浦ノリヲさんをはじめ、ベテランバンドマンの皆様のおかげで

とても濃く満足したブルースセッションでした。

セッション終了後も馴染みの3人で宇陀話に花が咲き 久しぶりの充実した時間を過ごさせて頂きました。

Teasin'のマスター、スタッフの方

どうも有難うございました。

またちょくちょくお邪魔いたします。

Good evening



I have participated in the blues jam session for the first time in a while. Live Bar Teasin ', Minamishincho, Chuo Ward, Osaka City, who gave me a live show the other day.

The other day live partner Joe of Joe Forest Guitar House,

The 6th Vally Blues Band

Also invited Skadog.

The guitar is the usual telecaster model. I haven't played guitar in public for quite a while, is it alright? 
me.
Thanks to Veteran Bandman, including session host Kitaura Norio,

It was a very rich and satisfying blues session.

After the session, the three familiar friends enjoyed the flowering of the Uda story and spent a good time after a long time.

Master of Teasin ', staff

thank you very much.



I will disturb you again and again.

#あげ #age3music #Live Bar Teasin' 口コミ#Blues #Jam Session #Osaka #googlelocalguides

#ジャムセッション 大阪